duminică, 28 iunie 2009

Umbre si cuvinte

Ploaie... Ma simt ca in Londra unde ploua mai tot timpul. Cred ca ar trebui sa ma obisnuiesc cu ploaia, e frumoasa, insa nu imi place in exces. La inceput ma face sa zambesc insa azi m-a intristat. Ma uitam la ea, la stropii care cadeau navalnic peste fata mea, la norii fiorosi, ascultam tunetele... ascultam fosnetul frunzelor sub greutatea apei... cand iar mi-a fugit gandul la tine. Mi-am adus aminte un majorat... unde fusesem impreuna. Ma priveai indragostit. Iar eu iti raspundeam din toata inima mea cu gesturi care iti dovedeau sentimentele mele. Nu-mi amintesc sa fi fost clipa in care sa fi avut motiv de indoiala si totusi ai facut-o. Insa in seara aceea totul fusese magic: ringul de dans care ma purta in locuri nebanuite si oferea viata celor mai frumoase vise ale mele, muzica ale carei ritmuri imi vibrau prin fiecare vena, bautura care imi gadila gatul si ma facea sa simt o euforie blagiana in fata vietii precum si prezenta ta si a prietenilor nostrii care imi creea impresia ca sunt o regina undeva intr-o epoca a rochiilor cu crinolina, a marilor petreceri al curte, a celui mai fascinant lux posibil. Simteam ca ma topesc in bratele tale... Imi aduc aminte saruturile fierbinti din acele momente, imi aduc aminte atingerile tale, soaptele. Totul era perfect. Acum am ramas doar cu amintirea. Ne intalnim constant din cauza prietenilor, te vad mereu cu alta... Stiu ca eu voi ramane etern marea ta dragoste si totusi imi fluturi fuste de femei usoare, le saruti cu pasiune si ma faci sa imi zgarii pielea cu unghiile. Ma doare, inca ma doare.

Calci cu furie peste tot ce ai avut mai sensibil in tine si iti bati joc de orice corp de femeie la petreceri, insa stii si tu ca nici una nu are gustul meu, ca nici una nu-ti va oferi aceleasi placeri carnale ca mine, caci pe mine ma iubeai. Niciodata sudoarea de pe trup nu va avea acelasi parfum ca atunci cand eram impreuna. Niciodata buzele lor nu vor fi la fel de fierbinti ca ale mele. Nici una din ele nu va fi regina ta, vor fi amante sarmane, care isi vor frange inima din cauza ta. Drama lor e si drama ta, iar eu, singura, unica si adevarata ta dragoste, voi ramane iubindu-te in umbra, refuzandu-ti propunerile perverse de amor intr-o epoca unde nu tii cont de ceea ce simti ci decat de dorinta apriga de razbunare. Tu, muritor nenorocit, vei avea cel mai mult de suferit caci eu, pe tine te iubesc si asta va fi moartea ta, iarasi tu vei fi la randul tau moartea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu