luni, 15 iunie 2009

Tu, tu, tu ... numai despre tine e vorba mereu...

Mi-era dor de tine. Surpinzator, chiar tineam la tine. Dar tie nu ti-a pasat nici de data asta. Tu ai fost invatat sa te joci cu fetele si apoi sa le lasi intr-un ocean de lacrimi dar stii si tu ca la mine a fost mai complicat si nici pana acum nu ai reusit partial sa ma faci sa plang. La dracu, de ce trebuia sa ma uit tocmai la tine dintre toti? In fiecare zi cand te vedeam si se parea ca privesc ochi de demon intr-un chip de inger, si chiar unul bun, chipes. Era mai rau ca un drog acel sentiment si nu-mi spune ca nu stiu care e efectul drogului pentru ca stiu. Vroiai si tu, acum mult timp, sa ma inveti ce inseamna sa fii pe val dar stii prea bine ca te-am refuzat. Acum am facut-o petru tine, sa iti deomnstrez ca a fost doar vina ta pentru tot ce s-a intamplat si desi te minteam, m-ai crezut. Fraierule, si atunci imi era dor de tine si inca mai mult ca acum. Acum parca am inceput sa imi pierd din puteri si totusi tremur doar cand imi aduc aminte de trupul tau plin de apa, de ochii tai, de vocea ta, de anii aceia de mult apusi, de visele mele fierbinti din mijlocul noptilor reci de iarna. Acum nu mai esti si nici un altul nu-ti va lua locul, cel putin nu aici desi mi-ar fi placut sa iti fi gasit un concurent, si inca unul mai bun, mai puternic, mai dur, mai rece, mai indiferent ca sa ma laud cu cucerirea lui in fata ta, in fata ochilor tai de las. Tu ai plecat, nu eu. Tu ai fugit de toti, nu eu. Eu am infruntat privirile pline de repros ale tuturor si am triumfat, mai fost mai sus decat tine, mai sus decat mandria ta. Si ce ai castigat? Acum esti un prost cu coroana iar eu am ajuns mai sus decat tine, mai sus decat erai pe vremuri si lumea ma iubeste. Mureai de invidie si ai venit la mine sa ma implori sa te las iar in viata mea. Mai tii minte ce ti-am spus? Ca am pe altul si iar m-ai crezut. Dupa 8 ani inca nu ma cunosti, inca nu stii cat sunt de parsiva cand vine vorba de interesele mele si ai fugit din nou. Trebuia sa lupti cu orgoliul meu daca iti vroiai locul inapoi dar tu ai inchis ochii de frica. Era randul tau sa tremuri. Acum esti departe, prea departe ca sa aflii ca imi e dor de tine si de vocea ta. Mi-e dor de starea aceea de a ma simtii protejata in bratele tale vanjoase dar nici asta nu o sa stii. Mi-era cald acolo, iar acum imi e frig, De fapt m-a ars soarele si ma tine pielea de mor, dar cand mi se intampla asta aveai grija de mine, ma dadeai cu crema. Acum chiar am pe altcineva care face asta, si are mainile mai fine, ma face sa ma simt mai bine decat reuseai tu. Dar degeaba, mie tot imi e dor de tine orice as face si cu oricine as dormi in pat. Dar recent nici macar nu am mai avut pe cineva cu care sa dorm langa mine caci parca mi-au amortit simturile. La dracu din nou, vino inapoi prostule... si nu te lasa intimidat de refuzul intransigent pentru ca stii cat te vreau, te vreau inapoi lipit de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu