miercuri, 3 iunie 2009

Oras european

Am ajuns sa traiesc 18 ani ca sa aflu ca MTV Music Awards se tine la Craiova si pe deasupra canta si Ja Rule. Nu-mi vine sa cred... am ajuns, nu, am evoluat de la sat la oras si eu inca nu am realizat. Cand dracu a trecut timpul incat un super megashow se tine la Craiova si eu aflu cu 3 zile inainte? SI uite asa viata iti mai da un pumn in nas, dar unu din acelea de provoaca cascade de sange... Stau si ma uit la monitor ca proasta si ma holbez la numele de Ja Rule asociat Craiovei... si inca sunt ferm convinsa ca visez.... insa clar ma voi duce si eu in centru, probabil alaturi de intregul oras, pentru a vedea si auzi marea minune a anului 2009. Show-ul de la Craiova va fi deschis la ora 20.00 de trupa Sensor, care promite sa dea tonul unei atmosfere incendiare. Pe langa artistii autohtoni, pe scena Romanian Music Awards vor urca Liana McCarthy, trupa Nexx, Nelly Ciobanu si JA RULE!
In fiecare an, pe scena Romanian Music Awards urca cei mai importanti artisti romani si internationali intr-un show exceptional de trei ore. In acest an, la show-ul Romanian Music Awards prezentat de Alex si Vali Barbulescu vor canta: Connect-R, Smiley, Crush & Alexandra Ungureanu, Iris, Morris, Andreea Banica, Deepside Deejays, Delia, Sensor, Blaxy Girls, Stella, Deep Central, Voltaj, C.I.A, Claudia Cream, Dj Andi, Puya, Nick Kamarera, Tom Boxer, Bitza, Mandinga, David Deejay, Laurentiu Duta, Keo, Play & Win, Zero, Rolla Sis, Cristi Stanciu, Doria, Damian & Brothers si Inna. Poate asa nu mai plec cu un gust amar din orasul in care am copilarit... auzi la ei, oras european... Cata neghiobie din partea lor sa spuna asa de Craiova mea, oras european... si totusi poate ca au dreptate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu