miercuri, 3 iunie 2009

Metamorfoze

Cum ti-am spus ca s-a terminat mi-ai intors spatele si ai plecat... m-ai lasat zacand in ploaie, mi-era frig, mi-era foame dar tie nu ti-a mai pasat. Te-ai dus la ea, sa te incalzeasca ea, pieptul meu nu te mai ajuta... Dar te-ai gandit oare ca n-am vrut sa fie lucrurile asa? Te-ai gandit oare ca nu am avut de ales? Dupa atatea luni in care am fost impreuna, ti-ai luat amintirile si m-ai parasit complet, nici macar un ramas bun... Si ploaia era atat de rece, iar eu atat de singura... Mai aveam putin, foarte putin si plecam dar tu ai tinut mortis sa-mi lasi un gust amar de noroi si sa imi arunci priviri taioase si cuvinte stricate. Ticalos neghiob ce esti, m-ai aruncat ca pe o haina veche si te-ai dus la ea... Si cica ma iubeai, halal iubire, halal dragoste caci tu nu ai fost in stare decat sa minti, sa ma umilesti si sa ma lovesti cu noaptea. Nu stiu daca era mai rau sa suport loviturile sau sa incerc sa te iert si totusi le-am facut pe amandoua iar tu ai continuat pana te-ai plictisit si ai plecat... Devine obsedant insa cum sa pot oare intelege gestul tau? Cum sa cred ca dupa atata timp o iubeai pe ea iar eu am fost ... nici nu stiu ce am fost si ce frumos ma amageai, ce frumos ma incantai cu trandafirii fara spini dar tu insati erai un maracine. Sa stii ca acum poate stau ghemuita in mizerie, uda, inghetata ... insa maine ma voi ridica si ma voi invalui in furtuni, in cele mai infiorator de negre nopti, printre norii cei mai furiosi si vanturile cele mai napraznice iar tu, muritor de rand, pleaca din calea mea, din drumul meu, caci pe unde voi calca, uscaciune voi lasa... Nu voi ierta nimic caci nici tu nu mi-ai iertat indrazneala de a te iubi si aprecia. Iar in ziua in care vei obosi si nu vei mai sti unde sa te ascunzi, ingroapa-te caci altfel nu vei scapa de furia din mine, de valurile manioase si de ura pe care ai sadit-o in sufletu-mi pustiu. Acum insa, raman sub ploaie, raman aici... vesteda, desertificata, inselata, mintita, batjocorita, umilita de propria-mi viata. M-am inselat odata si am devenit plapanda primavara insa la sfarsit voi fi furioasa noapte neagra de vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu