luni, 25 mai 2009

EU

"Ma simt ca un tradafir, firav si totusi puternic, slab in fata timpului insa invincibil in fara dusmanilor, ma urc pe stele insa mi se ofilesc petalele, ma arunc in valtoarea pasiunii insa ma pierd in vant... ma usuc sub soare si renasc sub ploaie... Cresc rosu aprins, foc mistuitor... iubesc cu intreaga`mi fiinta, cu fiecare petala, cu fiecare frunza, dar si cu fiecare spin. Am radacina vesnica, stau mocnit in pamant pana cand apare cineva care ma uda, si ma iubeste. Raspund. Si eu stiu sa iubesc fara sa intep, fara sa provoc rauri de sange pe degete, stiu sa aduc un zambet pe fata cuiva drag, stiu sa fiu pastrat ca amintire intr`o carte veche, sau intr`o poza... Sunt exact un trandafir de noapte adormit... " Si totusi raman iluzie in visul unei nopti de inceput de vara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu