luni, 25 mai 2009

Enumeratie

Pe zi ce trece ma simt tot mai aproape, mai aproape de clipa libertatii... de sfarsitul "tiraniei" de a fi un licean distrat si imbatat de viata. Mai aproape de momentul cand in sfarsit voi atinge cerul cu degetul, mai aproape de finanul romanului, mai aproape de infinit... Mai aproape de dragoste, de distractie, de soare, de mersul in grecia la mare, de statul pe plaja, de apa turcoaz, de poate ce am asteptat intregul an, mai aproape de facultate si de un nou inceput. Vor veni momente in care voi tipa pana imi obosesc plamanii, voi gusta din plin fericirea si imi voi lua de la croitor aripile care am vor duce peste tot prin univers. Ma voi indragostii de vara, de viata si aceasta senzatie va fi mai buna decat orice, decat sexul, decat ciocolata, decat mersul la strand, decat mersul pe bicileta, decat laptele, decat vorbitul la telefon, decat cititul, decat fotbalul, decat stirile pe realitatea, decat un sarut in miez de noapte, decat somnul, decat inotul, decat fumatul, decat alcoolul, decat semintele, decat filmele si mersul la teatru, decat tot... Ma voi urca pe stele si voi sarii in mare, ma voi urca pe luna si ma voi juca cu noaptea, ma voi urca pe nori si ma voi juca cu ploaia, voi dansa uda pe sub stropii reci si voi canta... Voi rade, voi plage, voi alerga, ma voi bucura de fiecare secunda din fiecare zi din anotimp iar al sfarsit voi pleca, strangand amintirile intr-o punga pe care o voi ascunde in geamantan. Ma voi uita inapoi, voi face cu mana si iar voi rade si voi plange iar apoi voi fugi ca sa nu plang din nou si iar voi rade... Imi voi aduce aminte de aceasta vara ca de lunile de libertate din viata mea, lunile in care sunt in acelasi timp si copil si adult, si licean si student, si om si pasare si orice imi doresc sa fiu, lunile unice in care rad si plang in acelasi timp si pe deasupra fara motiv. Ma voi urca intr-un tren, voi face iar cu mana pe geam, cu mana la Craiova, la prieteni, la parinti, la copilarie, voi zambi, ochii vor fi inlacrimati, voi pasii usor usor pe aer si voi adormi. La final ma voi trezii gata sa o iau de la capat, cu forte noi, sa astept un nou moment cand voi rade si voi plange, ma voi gasii intr-un loc gata sa ma lasa sa ma joc cu stelele lui, cu oamenii lui, cu soarele lui, un loc care imi ofera motiv sa ma reindragostesc, sa visez iar, sa mananc iar ciocolata, sa fac alte poze, sa dorm, sa fug, sa zbor...Oh, viata!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu