sâmbătă, 25 iulie 2009

Locul...

Well... ce pot sa spun... m-am intors din orasul unde trecutul si viitorul nu prea existau. m-am intors din locul unde linistea dar si harmalaia celorlalti copii mi-au permis sa uit de probleme. m-am intors aici, acasa, in locul unde nu poti sta nici o clipa locului sau nu poti avea parte de nici un moment fericit. m-am intors acolo unde ghinioanele se tin lant iar sufletul meu sta prizonier in propriul corp. pt ca aici nu exista soare si pentru ca nu am mai regasit aceeasi iubire pe care o lasasem sa ma astepte. se pare ca s-a plictisit de absenta mea si si-a intors fata catre viitor caci nu-l mai recunosc. nu-l condamn pentru ca trebuia sa ii fiu aproape insa tot ce sper este ca dragostea ce mi-o purta va fi suficient de puternica incat sa se adune si sa ma sustina in continuare cu cele mai frumoase sentimente existente aici, in univers. m-am intors aici, unde se va fi sfarsit un drum si va incepe un altul. m-am intors in orasul unde cladirile nu au culoare iar inimile oamenilor bat doar pentru a ii mentine in viata. m-am intors in orasul agitat din cauza disperarii tuturor de a scapa de sclavia interioara. m-am intors in locul de unde... el va fi plecat si in locul unde un alt el imi va fi propus sa fi plecat si noi, impreuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu