vineri, 27 noiembrie 2009

Sub un cer inorat

Acum mai bine de 2 luni visam la o Anglie plina de ploi si fericire fugara... Visam la un aer curat si parfum de iubire. Nu pot spune sigur daca am primit ce-am dorit dar stiu ca m-am simtit al dracului de bine aici in tot timpul asta. Ma simt in siguranta si cred ca am sansa sa ajung unde imi doresc. Ma simt puternica. Si totusi vreau acasa... Vreau sa imi salut vechile amintiri, sa le urez Craicun Fericit din suflet, sa petrec Anul Nou alaturi de prieteni si sa imi incarc bateriile pentru o primavara gri, dar frumoasa. Aici timpul trece si repede si greu in acelasi timp si e placut. Pe geam vad curcubee in timp ce ploua, iar in inima mi s-a ascuns un zambet cald, un zambet prietenos, un zambet fugit din camerele colegilor de la parter, din camerele prietenilor de aici. Il voi duce cu mine acasa pentru a-l imparti cu prietenii de acolo. Mi-am gasit linistea.

Nu mai sunt singura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu