duminică, 2 august 2009

Tu sau eu...

Stau si ma intreb uneori de ce scriu, sau de ce e noaptea neagra. Alteori ma intreb ce e viata si de ce trebuie sa fim impovarati cu ea sau de ce uneori ne dorim sa nu mai fim aici. Noi nu avem raspunsurile asa cum nici oamenii mediocrii nu gasesc raspunsuri logice la intrebari precum de ce urmeaza ziua dupa noapte si nu noaptea dupa zi. Mi-e greu sa inteleg cum oamenii pot fi buni si rai, insa nu imi e greu sa inteleg cum oamenii buni devin uneori rai in ciuda aparentelor. Pentru ca acei oameni sunt mereu loviti si cand esti la pamant, ranit, te ridici sa scapi si in lupta pentru supravietuire mai cad si altii, rapusi de mana ta. Unii ar numi-o onoare sau mandrie, altii vointa si ambitie, pentru mine sunt doar cuvinte... forma de a demonstra vietii ca inca stim sa respiram cumva. Suntem incapabili sa fim perfecti desi toti ne-o dorim iar uneori ne credem atat de mizerabili incat cei din jurul nostru se simt mai jalnici decat noi pentru ca ne cred mai buni.

Teorie si iar teorie... dar ce se intampla cand ti se arata in fata ochilor o situatie mai dificila? Cum faci sa fii corect, sa fii moderat si cat mai bun in ceea ce faci, fara sa calci peste altii? Sunt situatii in care cuvintele nu mai sunt de ajuns. Nu stiu ce sa fac: sa merg pana la capatul lumii? sau sa renunt aici si acum, spunandu-mi ca a fost de ajuns cat am incercat? Poate ca imi pun astfel de intrebari despre viata insa cand ma gandesc la tine imi aduc aminte de tot ce s-a intamplat si imi spun ca orice furtuna e urmata de un rasarit. Asa cum ma vezi, asa cum te vad, viata nu se termina aici, indiferent de cat de tare ne dorim sa stea timpul in loc. Daca e nevoie sa ma urc pe luna ca sa te vad mai bine, am sa o fac, daca e nevoie sa ma ascund in urechea ta ca sa ma auzi mai bine, am sa o fac, si totul doar ca sa stii ca nu ma dau batuta indiferent ce s-ar putea intampla azi sau maine... Daca vrei sa ma vezi mai bine si sa ma simti mai bine, trebuie sa iti spun sa deschizi larg de tot ochii caci nu conteaza prezenta mea palpabila ci sentimentele din inima ta... Crezi in tine si ai sa poti face orice, crezi si in mine, nu esti singur, crezi si in Dumnezeu... esti rege peste univers. Tu poti face orice, tu esti tot ce eu nu am putut sa fiu vreodata, tu esti acel "eu" spus in propriul meu gand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu