luni, 3 august 2009

La granita dintre vis si realitate

Stateam si ma gandeam la tine, la cat de frumos imi vorbeai, la cat de bland iti era glasul. stateam de altfel intinsa in pat, cu caietul la linia dintre coapsa si sold, in bataia firava a unui ventilator, scriind... Simteam ca ma trece un fior rece pe sira spinarii din cauza durerii de spate insa gandul ca tu existi imi alina oful.

ventilatorul mergea molcom, scotand un zgomot ca de albina ostenita, alungand caldura. eram intr-o casa straina mie, cu un obiect ciudat care-mi producea o frenetica incantare. In plus, o inghetata albicioasa imi gadila delicat papilele gustative, dand o savoare exotica si erotica buzelor mele. Ascultam replici dintr-un serial cu vampiri care, combinate cu placerea pasionala oferita de inghetata ma faceau sa ma simt personaj principal intr-o fantezie.

Revenind la tine, incercam sa mi te imaginez in diferite locuri sau sa creez o iluzie ca un balon plin cu aer in care sa incapem amandoi si sa nu ne atinga nimeni. Imi place sa cred ca ne aflam undeva deasupra universului, privind cum ultimele raze ale soarelui se arunca disperate in haosul altor lumi. Ne tineam stransi de mana, fara sa ne vorbim pt ca ne iubeam atat de mult incat prezenta insemna infinitul. Te priveam, ma uitam in ochii tai si vedeam acea dragoste pura si perfecta pe care o viseaza fiecare adolescenta. Ne intindeam pe sacii de dormit, si numaram miliardele de stele, una cate una, pana adormeam. Nu am nevoie de hrana sau apa, atata timp cat aceste iluzii imi infrumuseteaza noptile. Rand cu rand, se umple pagina insa sufletul meu ramane la fel de plin de sentimente si senzatii, la fel de indragostit de viata si de necunoscut.

Insa, intr-o lume interioara nu are loc realitatea, dar tu ma aduci mereu fericita cu picioarele pe pamantul viselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu