luni, 11 ianuarie 2010

O secunda...

I'm falling in love...

Da, nu credeam s-o spun in curand insa da, ma indragostesc iar fericitul este poate cea mai potrivita persoana posibila din univers, insa nu stiu cat de bine ne va fi impreuna. Fara trandafiri, lumanari si bomboane pe ciocolata, fara intalniri lungi si aiurea, fara biletele. Uite asa, pe nepusa masa, imediat dupa revelion. Ce poti sa-i faci cand tanjesti atata timp dupa companie, iar ea apare fix cand tu mai ai putin si pleci din tara... o accepti si promiti ca te vei intoarce cu aceeasi pasiune. Ma voi tine de cuvant pentru ca ... simt. Ma intorc intr-o lume a viselor, o lume pe cat de reala pe atat de falsa, fara el. Nu stiu daca voi numara secundele pana va venii data sa ma intorc. Nu stiu daca voi plange noaptea. Nu stiu ce implicari va avea aceasta relatie insa stiu un singur lucru. Tin la el sincer cu toate ca multa lume zice ca imi bat joc si o sa incerc sa fiu altfel nu pentru el, pentru mine. Pentru ca pot sa ma distrez cu oameni de varsta mea, poate sa imi fac si alti prieteni, oameni pentru care sa nu pun atat de mult suflet cum am facut pentru cei care mi-au intors spatele.

Calator grabit intr-o lume fara rost, opreste-te putin... priveste, admira, sau... indragosteste-te !!! caci o viata de compromisuri oferta mai mult decat o secunda perfecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu