duminică, 24 ianuarie 2010

Declaratie de dragoste

Unde si de ce? Iti spun eu, pe o insula din cauza unui vis. Si mai departe? pe un continent si mai departe, 52 de state... aha, da, ala, America. De ce? tot un vis. Relatie? Da... la distanta. Stiu. Nu are viitor, dar nu-mi pasa. Eu o vreau. Dupa o groaza de ani am prins curaj sa ma urc pe stele. Vanataie la cadere? Nu... probabil coma. Bine. Nu-mi pasa. Ploua? N-are decat. E rece si imi place, ma trezeste la realitate. Alcool si tutun? Normal, ca deaia traiesc. Dragoste? Nu stiu, poate o sticla de vin si o cina romantica. Ma mai gandesc. Bob Marley? In nici un caz, mai bine Guns'n'Roses. Inca o tigare, scrumiera plina, par mov si un zambet infinit. Adrenalina la maxim, poate si parasutism dar cu siguranta o dusca sanatoasa de wiski. Nu uita sa arunci pachetele alea goale de tigari. Tabachera? N-am bani pentru lux, doar pentru petreceri. Tu? Normal. Unde? La mine in pat si undeva adanc in suflet. Cearcane si par ravasit dimineata dar mereu acelasi zambet. Ah, viata!

Cam asa s-ar rezuma intreaga mea viata in camin la facultate daca ar fi s-o scriu in doar cateva cuvinte... Ah, am uitat un film bun cu un castron de floricele in fata si nelipsita tigare. Aia e buna dupa orice, inclusiv dupa sex. Daca n-ai 18 ani, mars in .... mea de aici. Camasa de noapte sexi, neagra si tigarea ca doar ne permitem cu buget de student. Miercurea? Dezmat... Sinceritate? Dezolanta... de la momentul cand ma duc la wc pana cand cad lesinata dupa o partida nebuna de sex. Dar, stai... Acum? Acum rad, scriu, si-mi aduc aminte. Acum am prieten. Eu? La fel de nebuna ca intotdeauna doar ca ma gandesc la cineva acum in loc sa numar petele de tantari de pe pereti. Ah, scuze, nu am tantari in camera. Ai dreptate, m-am schimbat si totusi nu. Ramane sinceritatea, restul depinde. Sub papuc? Niciodata. Incearca poate indragostita. De cine? De el...

Facultate si libertate eterna, fericire extrema si singuratate dezarmanta. Everest e o nimica toata. Incearca poate Groapa Marianelor. Unde? Nu, nu in Pacific dar nici in inima, undeva printr-o vena aiurita pe la degetul mic de la piciorul stang. Da, normal ca rad, tigarea si Smirnoff sunt de vina. Mi-am scris pe geam "o viata de compromisuri pentru o secunda perfecta" cu ruj, sub cearceaf sta ascuns ursuletul de plus, pe birou e scrumiera si la calculator sunt eu.

Deschide ochii si viseaza, niciodata nu stii prin ce jungle ajungi, unele cu plaja draguta, altele cu hoteluri de 7 stele. Ideea e sa spui, bag .... , ce tare e!!! Si da, te iubesc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu