luni, 11 martie 2013

Un alt fel de declaratie de dragoste



Am scris la viata mea extrem de multe declaratii de dragoste. Unele au avut destinatar real, unele au avut destinatar plasmuit de imaginatia mea. Din primele, o parte au si ajuns la urechile sau sub ochii nenorocitului vizat. Dar altele nu. Daca stau sa rememorez acele declaratii de dragoste, constat ca sunt atat de diferite una de cealalta. Unele sunt brute, murdare, mizere si lipsite de esenta. Altele sunt romantice si dulci. Altele sunt ghidate de principii. Majoritatea au la baza semnificatiile ascunse ale cuvintelor si sunt lungi si complexe. Toate spun cam acelasi lucru, dar fiecare e axata pe specificatiile date de caracterizarile specifice ale destinatarilor. Astazi insa, am sa fac o declaratie de dragoste noua, unei persoane prezente in viata mea de ceva timp si pe care o consider speciala. De data asta am sa aleg ceva foarte simplu ca si persoana careia i se adreseaza. De ce asa, n-am sa stiu niciodata. De data asta asa simt: 

Te Iubesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu