miercuri, 13 martie 2013

Beyond my fear


Cu totii avem sau am avut sau vom avea relatii candva in decursul vietii. Cu totii stim ca e greu sa avem o relatie, chiar daca ne place si e frumos. De ce? Pentru ca ne temem sa nu spunem ceva si sa ne suparam partenerul. Ne temem sa nu facem greseli, sa nu ne comportam intr-un anumit fel, sa nu purtam anumite haine, sa nu facem anumite lucruri si de multe ori nu prea stim exact ce vrea sau ce gandeste partenerul. Oricata sinceritate nuda si dezolanta ne ofera ei, uneori chiar habar nu avem ce se petrece in mintea lor. Acelea pot fi momente cand nici ei nu stiu ce se intampla acolo. Dar atunci cand isi dau seama, noi deja "am gresit". Presupun ca de aceste lucruri marunte imi este cel mai frica in relatia mea, alaturi de ... alte cateva pe care le stim doar noi dar sunt irelevante acum. Mi-e teama sa nu ii fac rau, sa nu sufere, sa nu il mint, sa nu se simta dezamagit. Si asta pentru ca il iubesc. Daca nu l-as iubi nu mi-ar fi frica. Probabil as avea grija sa nu il ranesc, dar nu mi-ar fi frica. Teama, prin definitia ei, inrautateste lucrurile pentru ca desi unii cred ca e dovada de lasitate, teama aduce cu ea intradevar o forma ciudata de slabiciune. Dar, pentru a o elimina, sau pentru a trai cu ea fara sa ma afecteze, pot alege ca imi doresc atat de mult acel lucru, incat chiar daca mi-e teama, lucrurile care se intampla sunt cele potrivite si oricare e rezultatul lor, sunt pregatita sa il accept. Mi-e o frica turbata si de multe ori nu stiu cum sa-l surprind, cum sa-i mentin atentia activa fata de persoana mea, cum sa-i arat ca il iubesc din ce in ce mai mult fara sa-l sufoc, cum sa-i arat ca ceea ce gandesc e ok cu perceptiile si principiile lui si cum sa ii demonstrez ca ceea ce simt e cu adevarat real chiar daca uneori gresesc. Cum sa ii spun eu oare cat de frica imi e sa traiesc fara aceste frici, pentru ca lipsa lor ar insemna ca l-am pierdut pe el. Asa ca imi doresc nespus de mult sa experimentez aceste frici mult mult timp de acum inainte iar in aces caz iubesc frica pentru ca imi ofera ceea ce unii numesc o relatie reusita. 

Multumescu-ti tie iubite barbat din viata mea ca m-ai invatat ca nu sunt omul cu frica doar de paienjeni, ci am mult mai multe frici frumoase si din care pot invata. Multumescu-ti tie iubite personaj din viata mea ca existi, ma faci zilnic mai frumoasa si mai matura sentimental. Te iubesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu